One comment on “Adab-Adab dan Hukum-Hakam Berhari Raya

  1. Assalamualaikum, ustaz.
    saya ada beberapa pertanyaan, saya ada masalah angin didalam badan. kerap buang angin, disini saya ingin tahu samada solat saya diterima atau tidak kerana saya telah berusaha menahan @ membuang dahulu sebelum solat tetapi tetap terbuang angin juga. bolehkah saya meneruskan solat saya? saya juga menunaikan solat terawaih bolehkah saya terus kan solat tanpa mengambil wuduk? saya pernah terbaca dalam satu artikel yg menyatakan solat sunat tidak mengapa jika tiada wuduk lagi setelah menunaikan solat fardhu. apakah yang perlu saya lakukan dlm keadaan begini. dalam keadaan biasa saya juga byk buang angin, tetapi amat terasa bila saya ingin mengerjakan solat.

    Assalamualaikum warahmatullahi wa barakatuh.

    Saudari boleh membaca jawapannya di
    http://soaljawab.wordpress.com/2007/08/17/kencing-tak-lawas-2/#comment-893

Tinggalkan Jawapan

